شرکت بازرگانی - تجاری

دپارتمان ورزشی شرکت بازرگانی

شهبال تجارت تابان

ورزش حوزه‌ای را نشان می‌دهد که در آن کارکردها و تأثیرات مختلفی می‌تواند آشکار شود. صنعت ورزش امروزه با تکنولوژی مدرن به ویژه در حوزه ساخت لوازم و تجهیزات ورزشی شناخته می‌شود که به پیشرفت آن کمک شایانی می‌کند. صنعت ورزش، امروزه در چارچوب دستاوردها و قدرت اجتماعی-اقتصادی یک جامعه وجود دارد. در اصل، باید با شرایط جدید زندگی، شرایط کار و شرایطی که تجارت در آن انجام می‌شود، سازگار شود. امروزه باید بیشتر روی عرضه صنعت ورزش (ورزشکاران، نتایج، تجهیزات، امکانات، تشخیص و …) سرمایه‌گذاری کرد تا در قالب محصول نهایی در بازار کارایی بیشتری داشته باشد. صنعت باید با شرایط بازار جهانی (عرضه و تقاضا) سازگار شود. به همین دلیل است که گاهی اوقات لازم است برای دستیابی به یک نتیجه ورزشی برتر، دامنه لوازم ورزشی را نیز گسترش داد.

صنعت ورزش به این معناست:

  • طرفداران – مصرف‌کنندگان کالاها، خدمات و اطلاعات ورزشی
  • شرکت‌هایی که کالاها، خدمات و اطلاعات ورزشی تولید می‌کنند
  • ورزشکاران، مربیان، باشگاه‌های ورزشی، لیگ‌ها و فدراسیون‌هایی که هم سازنده و هم مصرف‌کننده محصولات و اطلاعات ورزشی هستند.

صنعت ورزش به عنوان بازاری تعریف می‌شود که در آن محصولات ارائه شده به طور مستقیم با ورزش، تناسب اندام و محصولات مرتبط است.

 

محصولات صنعت ورزش عبارتند از :

محصولات صنعت ورزش عبارتند از: فعالیت‌های ورزشی، تفریحی و تناسب اندام و همچنین کالاهای مادی و خدمات مرتبط با ورزش، تفریح ​​و تناسب اندام. علاوه بر این، صنعت ورزش همچنین شامل مدیریت، بازاریابی، مالی و سایر کالاها و خدمات اداری و تجاری است.

صنعت ورزش چندین عامل، بخش و فعالیت را با هم متحد می‌کند. عوامل دخیل در صنعت ورزش عبارتند از: 1. مدیریت (رویدادهای بزرگ ورزشی، گردشگری ورزشی، کارشناسان و متخصصان ورزشی در زمینه ورزش، لوازم ورزشی، تجهیزات و پوشاک و امکانات اقامتی و آموزش با کیفیت بالا) 2. بازاریابی (معاملات از طریق حمایت مالی، قراردادهای امضاء شده توسط ورزشکاران و باشگاه ها، ساخت و فروش تجهیزات و لوازم ورزشی)، 3. نتایج ورزشی، و 4. تبلیغات رسانه‌ای.

دسته‌بندی محصولات ورزشی ما

لوازم و تجهیزات ورزشی

لوازم ورزش‌های تیمی

لوازم ورزشی در فضای باز

تجهیزات تفریحی و ورزشی

تجهیزات بدنسازی

تجهیزات بدنسازی