شرکت بازرگانی - تجاری

دپارتمان زیبائی شرکت بازرگانی

شهبال تجارت تابان

زندگی ما به فناوری وابسته است زیبایی، مراقبت از پوست و توزیع نیز از این قاعده مستثنی نیست

3 رکن اساسی که همیشه در ذهن ما جای دارد

پیشبرد کسب‌وکار با نوآوری، پیچیدگی و تمامیت

ما مرجع مورد اعتماد شما برای ارائه توصیه‌های خرید و نکاتی در مورد پایداری، داشتن زندگی متداوم و در جریان و همچنین ایجاد توجه فردی برای شما در زندگی و کسب‌وکارتان هستیم.

 

ما در سطح جهانی رشد کرده‌ایم

ما متعهد به ارائه راه‌حل‌هایی موفقیت‌آمیز از واردات و راه‌حل‌های لجستیکی، منطبق با مقررات، توزیع، فروش، دیجیتال، طراحی و توسعه برخی از خلاقانه‌ترین برندهای زیبایی و مراقبت شخصی در صنعت بوده‌ایم.

 

سال‌ها تجربه در دنیای تجارت

ما صنعت را از درون و به طرزی عمیق می‌شناسیم. ما متعهد شدیم که هرگز به دنیای شرایط توزیع محصولات در دوران قدیم منحرف نشویم و نسبت به این دیدگاه وفادار مانده‌ایم، این در حالی ست که به‌روزترین و با کیفیت‌ترین محصولات را ارائه میدهیم و به سودهای پایدار برای برندها و شرکای خود دست می‌یابیم.

نتایج تثبیت‌شده وجود دارند

ما با برجسته‌ترین برندهای زیبایی در تجارت کار می‌کنیم، با برندهایی که معتقدیم با ارزش‌های ما مطابقت دارند، شریک می‌شویم، و برندها و نشان‌های تجاری که می‌توانیم با آنها در تمام مراحل توسعه به موفقیت واقعی برسیم.

 

دسته‌بندی محصولات زیبائی ما

محصولات مراقبتی پوست

محصولات مراقبتی مو

محصولات آرایشی

عطر و خوش‌بو‌کننده‌ها

محصولات مراقبتی شخصی

محصولات مراقبتی پوست

لاین محصولات مراقبت از پوست ما برای بهبود ظاهر و احساس تازگی و شادابی پوست است. این لاین شامل محصولات مرطوب کننده و ضد پیری می شود که علائم پیری پوست (مانند چین و چروک) را از بین ببرند. برنزه‌کننده‌های بدون نیاز به آفتاب که رنگ پوست را تغییر می‌دهند، محصولات دارویی بدون نسخه که از نور خورشید محافظت می‌کنند، محصولاتی که بیماری‌های پوستی و آکنه را درمان می‌کنند و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهند.

محصولات مراقبتی مو

محصولاتی که اغلب خریداری می‌شوند، محصولاتی هستند که برای از بین بردن مواد از روی مو طراحی شده‌اند. این دسته از محصولات، شامپوهای مایع هستند که موها را تمیز می‌کنند اما شامپوهای پودری و آئروسل نیز وجود دارند. آنها کثیفی، روغن و چیزهای دیگر را از مو پاک می‌کنند. شامپوهای خاصی وجود دارند که واجد شرایط داروهای بدون نسخه هستند و شامل شامپوهای ضد شوره، محصولات ضد شپش و شامپوهای ترمیم‌کننده مو هستند.

نرم‌کننده‌های مو نوع دیگری از محصولات هستند که برای آبکشی طراحی شده‌اند، اما موادی را نیز برای بهبود ظاهر و احساس مو از خود باقی می‌گذارند. همچنین نرم‌کننده‌های فشرده، بسته‌های پروتئینی، درمان‌های روغن داغ و طیف گسترده‌ای از محصولات تخصصی دیگر نیز وجود دارند که ظاهر و احساس مو را بهبود می‌بخشند.

 

نوع سوم محصولات مو آن‌هایی هستند که در مو باقی می‌مانند. این محصولات می‌توانند به تغییر حس مو کمک کنند، اما در درجه اول به ظاهر مو کمک می‌کنند. بزرگترین بخش این محصولات، محصولات حالت‌دهنده از جمله اسپری مو، موس، ژل حالت‌دهنده و غیره است.

دسته نهایی، محصولات موی واکنشی هستند که آرایش مو را به صورت شیمیایی تغییر می‌دهند تا ظاهر آن را تغییر دهند. برای صاف و مجعد کردن مو، محصولات ویژه‌ای نیز وجود دارد. همچنین برای تغییر رنگ مو، رنگ های دائمی، نیمه دائمی و موقت وجود دارد.

 

محصولات آرایشی

وقتی صحبت از محصولات آرایشی و بهداشتی می‌شود، اکثریت مردم به این نوع محصولات فکر می‌کنند. لوازم آرایشی رنگی حدود 20 درصد از بازار لوازم آرایشی را تشکیل می‌دهند. این گروه شامل محصولاتی می‌شود که روی پوست باقی می‌مانند و رنگ و ظاهر را تغییر می‌دهند. این شامل محصولاتی برای صورت مانند کرم پودر، رژ لب، رژگونه، سایه چشم، خط چشم و ریمل است. همچنین می‌توانید محصولاتی برای ناخن‌ها مانند لاک ناخن، براق‌کننده و تمام محصولات مربوط به مراقبت از ناخن را نیز در نظر بگیرید. لوازم آرایشی رنگی نسبت به سایر لوازم آرایشی تنظیم‌شده‌تر هستند زیرا دولت‌ها در سراسر جهان انواع موادی را که می‌توان برای رنگ‌ها استفاده کرد محدود می‌کنند. برخی از مواد رنگ‌آمیزی که قبل از ایجاد صنعت آرایشی مدرن استفاده می‌شد کاملاً سمی بودند.

عطر و خوش‌بوکننده‌ها

عطرها و خوش‌بو‌کننده‌ها بخشی از صنعت آرایشی و بهداشتی بوده‌اند. این نوع محصولات برای تغییر بوی طبیعی بدن قرار می‌گیرند. آنها حدود 10 درصد از بازار لوازم آرایشی را تشکیل می‌دهند. این دسته از محصولات شامل عطر، ادکلن هستند و این گروه همچنین شامل اسپری های بدن است که نسخه های آئروسل ادکلن ها هستند.

محصولات مراقبتی شخصی

آخرین دسته از محصولات آرایشی، سایر محصولات مراقبت شخصی هستند. این گروه تقریباً 15 درصد از فروش در بازار را تشکیل می‌دهد (بسته به اینکه چه محصولاتی را شامل می‌شود). این محصولات شامل محصولات مراقبت از دهان مانند خمیر دندان، دهانشویه و محصولات سفید‌کننده است. همچنین شامل دئودورانت‌ها یا همان خوش‌بوکننده‌ها و ضد تعریق‌ها می‌شود.

تجارت زیبائی هوشمند کار هوشمند روابط تجاری طولانی مدت تجربه کاربری یکپارچه